Breakfast for 2.

 

Imorse ringde klockan 6.55. Strax därefter kom linda och hämtade mig och vi åkte till Grand Hotell och åt hotellfrukost. Vi tog riktigt lång tid på oss och satt kvar i säkert två timmar, när vi gick därifrån var vi mer än mätta kan jag lova!

 

Sedan åkte vi vidare till Lovisa läkarmottagning för att jag skulle dit, tyvärr fanns det ingen tid innan jag skulle åka... men eftersom Linda skulle till Ungdomsmottagningen så följde jag med upp dit och där fanns det en läkartid, Perfekt :)

 

Sen åkte vi vidare till smedby och besiktade deras bil och sedan blev jag hemskjutsad. Jag har varit och solat lite solarium med Elin och ska snart ringa till min fader och kolla om jag kan låna bilen, vill åka ut tull svärtinge och vara med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0