Imponerad över mig själv!

Idag e jag inne på fjärde dagen med cambridge! Jag är otroligt stolt över mig själv som lyckats så jäkla bra! Visst, jag har fuskat och druckit kaffe med lite mjölk, men vad är två cl egentligen? I måndags blev det en mjukstart då vi sprang vårruset och fick gravad lax och potatissallad i picknickbagen... kunde lixom inte låta bli. Men nu har jag kämpat på i tre dagar med tre påsar om dan och det har fungerat alldeles utmärkt. Nästa vecka fortsätter jag, men med kombinerad mat och shake. Det är ganska bra att äta riktig lunch tror jag, men nyttigt ska det vara!
Har faktiskt inte saknat alls att ha någonting att tugga på, men det kommer nog bli jobbigt imorn vid morgonfikat att inte ta någon smörgås. Det är ju det bästa på hela veckan :)

What else?!

Om en vecka är det dags för ett glatt gäng att leka av sig på Liseberg! Så jäkla kul! Och om två veckor är det LONDON CALLING! Can't wait! Sen fyller emma år, sen kommer jossan hem, det är midsommar och livet kan nog inte bli bättre än såhär!

Men ibland saknar man någon, på söndagskvällarna när man inte gör ett dugg, eller på vardagskvällarna när man för en gångs skull lagat mat vill man inte ens äta den för att det är så jäkla tråkigt att göra det själv. Det är riktigt svårt att ha en lugn helg, de flesta ska ju antingen vara med sina pojkvänner eller gå ut. I mitt fall nu har det ju blivit fest varje helg i många veckor.. Men jag ska inte klaga för jag har jävligt roligt.

bjuder på en fyra år gammal bild. på den tiden var det fest hela tiden också :)


Kommentarer
Postat av: daniella

du får mer än gärna komma och göra mig och oskar sällskap på helgerna :)



och jag behöver ju faktiskt inte vara med oskar varje helg, ifall du vill ha mig ensam nån gång ;)

2011-05-20 @ 09:51:55
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Dricker inte kaffe tyvärr =/ Så du har börjat med cambridge? Känner du dig inte hungrig?

2011-05-22 @ 16:59:51
URL: http://mittfatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0