Just gotta love life!

Jag som skulle börja äta mat denna vecka fick hoppa det, igår när jag öppnade kylen insåg jag att jag inte hade ett skit i kylskåpet förutom ett par syltburkar och konserver med majs och tonfisk. Vilken lyxmåltid det hade blivit! Jag kompenserade ju upp min kalorisnåla vecka med en massa alkohol och mcdonalds i helgen så ett par dar till med shakes och soppor dör jag inte av. haha.

Jossan gjorde mig besviken nyss och talade om att det är en vulkan som har utbrott igen. NEEEEJ!!! Vi ska ju till london om 10 dagar!!! Jag hoppas innerligt att askmolnet inte tar sig hit, och gör det det så måste det svepa förbi fort som attan för jag ska dit!!! Emma och jag skrev ju en inköpslista över vad vi vill köpa i London!

  • Byxdress
  • ramones t-shirt
  • söta toppar
  • svarta, beiga, ljusa shorts
  • klänningar
  • jeans
  • underkläder
  • smink
  • parfym
  • väska
  • onepiece
  • kepski
  • I love london t-shirt
  • solglasögon
  • smycken
  • converse
  • tygskor
  • bikini
ska jag behöva gå miste om detta och världens underbaraste helg på grund av att våran värld håller på att gå i tusen bitar? nae verkligen inte!!!

shape up world!

Ne nu ska jag sluta skriva en massa om ingenting alls och gå och lägga mig, har laddat hem aftonbladets app nu så jag kan hålla mig uppdaterad.

London here I come!




Kommentarer
Postat av: Emma

Nothing can stop us now ! :)

2011-05-23 @ 23:10:49
URL: http://emmsipemm.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: haha har du? Va konstigt ^^ TACK så jätte mycket! Det går så himla trögt nu så det känns bra att du säger det till mig! Precis den peppningen jag behövde för att hamna i rätt riktning igen! Nästa gång får du säga hej! :)

2011-06-16 @ 19:30:35
URL: http://satusnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0