130113 - söndag

Jag har tränat 5 dagar den här veckan :) jag började med att bara köra kondition, men insåg ganska snabbt att det är på nedervåningen bland vikterna som resultaten kommer! Har haft träningsvärk i benen och rumpan i flera dagar nu och jag ska fortsätta med squats! Bästa övningen!!

En vecka tog det att bli av med julmaten, nu är jag nere på den vikt jag hade när jag åkte hem! Wohoo! 3,5 kilo på 8 veckor är mitt mål och jag borde klara det utan problem! Bara kämpa på :)

Fettförbänningstabletterna håller vad de lovar, blev konstig i magen till en början men nu börjar kroppen vänja sig. Hungerkänslorna och sötsuget är som bortlåst, nu får jag planera vilka tider jag ska äta för att få i mig tillräckligt med kalorier ;) toppen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0