Tisdag

Idag har jag börjat med brevidgång på ett ställe så där befann jag mig ett par timmar i förmiddags, sen gick jag förbi kontoret en sväng och fixade med lite papper.
Efter det kom linda och hämtade upp mig så följde jag med henne för att träffa hennes kompis viktoria och fikade på en varsin semla.

När jag kom hem så åt jag lite mat och sen gick jag ner i gymmet för att avverka milen som vanligt :) Borde kanske öka distansen och utmana mig själv och köra 1,5 mil? Känns som att den där dagliga milen gör detsamma just nu för jag märker ingen skillnad på kroppen alls. Men det tar väl sin lilla tid!

Nu ska jag lägga mig i ett bad, lägga en ansiktsmask och sen spendera resten av kvällen framför teven. 5.15 ringer klockan imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: daniella

tänk på mig imorgonbitti då, att vi är vakna ungefär samtidigt. min klocka står på 5.45 :)

2011-02-22 @ 19:50:07
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0