Rise and Shine!

Ny vecka och nya tag som man brukar säga.
Idag har jag besökt arbetsförmedlingen ännu en gång. Så mycket smartare av det blev jag väl inte, men nu är alla meriter verifierade och det såg bra ut sa min handledare denna gång som var väldigt trevlig. Jag har mycket arbetslivserfarenhet för att vara såpass ung och mitt halvår i England var väldigt meriterande tyckte hon. Jag hoppas de som får mina ansökningar tycker likadant.

Sökte ett jobb direkt när jag kom hem medans jag hade humöret uppe efter alla positiva ord. Det är ju mest sommarjobb som finns att söka just nu och jag får väl se fram emot det, sommaren och förhoppningsvis ett jobb då.

Har även fått mina kassakort som jag har börjat fylla i, trodde inte det skulle gå så fort som det har gjort och det är ju en positiv överraskning. Jag hoppas nu innerligt att det inte är en massa papper som behöver kompletteras utan att det ska fortsätta att gå snabbt och vara smidigt.

Snart kommer Maria och då ska vi träna i gymmet. Nya tag där med kan jag lova, nu är det dags att öka en växel!! Time to RUN ! Jag ska kunna springa 5 km i sträck innan våren är över!


Kommentarer
Postat av: Emma

Så fort isen är borta är de du och jag som tar regelbudna powerwalks, har jag rätt? :)

2011-01-17 @ 19:51:34
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0