22 åringen och Bebisen

Nu är det officiellt! En av mina närmaste vänner, Daniella ska få en liten bebis. Jag är så himla glad för hennes skull,  någon gång runt den 26 augusti får vi träffa den lille! Åh så kul!! ♥♥♥

Vad ska jag mer skriva då?, Jo veckorna går så himla fort, innan man hinner tänka efter så e det helg igen! i helgen som var så fyllde jag hela 22 år, och firade med fina människor och fin skönsång precis klockan tolv :D utekvällen blev helt perfekt den också och jag somnade nog inte föränns vid halv fem. Pigg som en lärka klockan 9 på morgonen dagen efter, men väntade tills klockan blev två innan jag plockade upp emma för lite mat på pizzahut!

Helgen innan det var jag i Sthlm och såg på hockey, AIK-Modo tror jag? Jag fick två par svarta jeans av putte och en fin tröja i födelsedagspresent så helgen var perfekt! Trevligt sällskap av Danne och Jessica också. De fick en mindre trevlig överraskning idag dock, de såg nu att "lilla monaco" som vi gick till på lördagskvällen dragit 2049:- för två öl! Dåligt!!!

Nu ska jag snart hoppa ner i ett bad och sen ska jag väl sova, dagarna går fort när man är hemifrån typ 10 timmar varje dag. :)

Glad tjej som har ett bra jobb och ett bra liv just nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0