As lugnt as possible

Snart har hela lördagen passerat förbi med strålande fint väder, snön som kom igår har nog snart smält bort för gott för iår.
Tyvärr har jag inte kunnat njuta av vädret ett dugg eftersom jag gått och blivit sjuk! Lagom tills helgen kom det ju iallafall och det är ju positivt, vill absolut inte missa någonting på jobbet. Lite feber har jag och lungorna hostar jag snart upp.
Så idag har jag tagit det koooollungt, jag har badat i en timme, målat naglarna, plockat ögonbrynen och annat sånt som gör att man iallafall känner sig lite fräschare än man är när man är sjuk.

Dagen ska fortsättas i samma takt, jag ska titta på några avsnitt av stylisterna, dricka en massa thé och sen sova och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så jag kan ta en liten promenad i solen ivarjefall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0