Mardrömsdagar!

I måndags gick jag till jobbet och trodde jag var frisk, jag mådde ju bra ända fram tills tre tiden då jag började hosta något fruktansvärt mycket, och inte bara för min egen skull utan för andras så flexade jag en timme och gick hem redan vid halv 4.
Kvällen gick jättesnabbt för jag började må dåligt vid sextiden sen hade jag feberfrossa och ont i huvudet som tusan och hostade så att jag kräktes...sen somnade jag strax därefter och sov jäkligt oroligt den natten (berodde kanske på hostmedecinen?) och jag tvingades att sjukanmäla mig själv dagen därpå..

Igår sov jag i princip hela dagen, med undantag för ett par timmar mitt på dan då jag var vaken och åt piggelin.
Idag är jag också sjuk, men jag tror det börjar bli bättre, dock har mina ögon och näsa börjat rinna, så man kan väl säga att jag tar ett års sjukdomar nu på samma gång!! (kunde väl absolut inte valt en bättre tidpunkt, nytt jobb och allt!!)

Jag som hade planerat att börja springa igen den här veckan efter ett par veckors latmaskande och det gick ju bra, jag får nog vänta en vecka till. fläska på mig lite till så att säga innan vårnes deffningshysteri sätter igång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0