torsdag

sista dagen som sjukling är idag, bannemej!

nu vill jag inte vara hemma längre, nu vill jag jobba lite grann och känna mig förtjänt av pengarna som dimper in på kontot inatt!

jag mår faktiskt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår, lite tjock i halsen och seg är jag väl fortfarande men vem fasan är inte det nån gång ibland, nej imorn ska det jobbas, det finns nog lite att göra åt mig :)

linda kom förbi en sväng och smittades lite av det sjuka.. moahaa.. hon hade med sig ramlösa åt mig så jag blev glad. vi bestämde vad vi ska göra på lördag, wihoo! inget speciellt, men trevligt ska det bli med mina fina vänner.

allt för att muntra upp :D haha!

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill ju också vara med och leka!

2011-03-24 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0