Ny kula!

Ska jag göra ett tappert försök igen till att hålla bloggen någorlunda uppdaterad? Nu har det gått ett par veckor sen sist igen och vad kan jag säga? Jag lever livet, så enkelt är det.

Förre helgen var helt underbar, 4 lediga dagar! Kevin sov över hos mig på torsdagen, på fredagen var det "grillkväll" hos Emma som blev en riktigt rolig fest, på lördagen var det utgång och en visit på akuten, söndagen spenderades på en gräsplätt med mcdonalds och trevligt sällskap av solen, på måndagen var det årets första sommardag och vi låg ute och pressade i 8 timmar eller nåt. Fantastiskt.

Förra veckan tog jag mig i kragen och bokade klipptid! men kom därifrån med en toning i håret också så nu känns det fräscht och helt igen.

Den här helgen var bara två dagar men minst lika rolig! Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra valborg men den här slog allt! så jäkla kul!

Kanske ska börja lägga upp lite mer bilder och sånt sen vartefter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0