söndag

Ännu en otroligt rolig helg som svept förbi snabbt som vinden.

Elin och Alex var hemma och hälsade på från barcelona så igår blev det en utgång till puls! Det värsta på hela kvällen var nog att jag slog ut en del av framtanden så nu känns det jättemärkligt. Men imorn ska det fixas och jag hoppas verkligen inte att det blir en alltför stor utgift. Jag tror 2011 har varit mitt klantigaste och mest otursamma år hittills i mitt liv. 

Bestämde mig för att promenera hem redan vid halv tre då jag fick jätteont i halsen, hade ett trevligt pratsällskap på vägen hem som ville bjuda mig på mc donalds och jag tackade nej. haha, ville inte ge tvåbarnspappan på 40 bast några andra förhoppningar.

Idag har jag haft en bra dag ute i solen med trevligt sällskap, men så kommer ju den där tråkiga kvällen med enorm rastlöshet. Men idag har jag tagit mitt förnuft till fånga och stannat hemma trots att jag kunde hittat på nåt. Jag har ingen röst över huvudtaget så en massa koppar med thé blir det ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0