torsdag

Hela den här veckan har jag kännt mig lite dålig, hänging och trött. Igår fick jag världens feber! Det började på kvällen med att jag frös som tusan, tog på mig en massa kläder och la mig under dubbla täcken och somnade, vaknar någon timme senare av att jag svettas som en gris, får ta av mig alla kläder och ett täcke och somnar om, sen vaknar jag vid halv tre av att jag i princip kokar, då satte jag mig i badkaret och duschade i säkert en timme, sen la jag mig i sängen igen och trodde aldrig att jag skulle somna om, men det gjorde jag iallafall och imorse var det faktiskt lite bättre.. Under hela natten grät jag säkert också, eller tillochfrån, jag känner mig så jäkla liten och svag när jag är sjuk. Det finns inget värre än att vara ensam när man mår så dåligt.

Så idag fick jag ringa och sjukanmäla mig, och det tog emot. Jag har nu varit sjuk 4 dagar på två månader, alldeles för mycket! Mer än vad jag var under hela förra året.
Nu har jag iallafall fått en tid på vårdcentralen i eftermiddag, ska kolla upp mina öron, har ju haft besvär titt som tätt sen jag var på guernsey och flög därirån förkyld. och eftersom jag ska till london om en månad så vill jag inte skämma ut emma genom att sitta på flyget och tjuta som en barnrumpa för att jag har så ont i öronen, bara Maria vet hur ont jag hade på flygresan hem i vintras... Herregud säger jag bara, ville nog dö där ett litet tag.

Satt och kollade runt på H&Ms hemsida och hittade en massa fina bikinis, hade nog klickat hem allihopa om det inte vore så att jag åker till London om mindre än en månad!




Även om jag är sjuk så kan jag inte säga annat än att jag är riktigt nöjd med livet just nu, jag fick förlängt på jobbet igår i tre månader till så jag har fram till sista augusti på mig att visa vad jag kan lära mig. om en månad åker jag o emma till london och ska shopppa en massa och träffa jossan, sen är det midsommar och sommar!! jag har två veckors semester och alla helger lediga, kan man ha det så bra, är det inte lite för enkelt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0