11 November

Här har det varit grått och regnigt precis hela dagen fram tills nu, nu börjar solen kika fram och jag är glad för det. :) För idag ska jag åka till Katy och vi ska gå en promenad och sen äta på Pizza Hut. Om jag inte kan få skjuts hem av hennes vän som vi ska träffa så måste jag tyvärr ta tunnelbanan hem redan kl 19.40. Det gör visserligen ingenting för mig, kul att komma hemifrån ett tag.
Imorgon är det fredag vilket innebär att det snart har gått en vecka sen jag var jätteledsen och nästan funderade på att åka hem. Vi får se hur morgondagen blir.
Det ska bli riktigt skönt med helg, jag kommer få lägga massa pengar på tunnelbana och tåg den här veckan eftersom jag ska ta mig ända till Croydon, jag undrar hur mkt det kostar.. Men det ska bli kul att träffa Emelie igen, var ju ett par helger sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0