4 November

Snart är det helg! Finally!

Barnet ligger och sover nu och jag hoppas hon gör det ett tag till... Bara imorgon kvar att "jobba" sen är det två dagars ledighet. På lördag ska jag in till London och ta en promenad i Hyde Park och sen köpa en julklapp till Noel och en till Denize, vet ju vad dom ska få så det blir inte så svårt att hitta. Sen ska jag köpa födelsedagspresent till min kära syster som fyller år samma dag som vi kommer hem.
Resten av min veckopeng ska jag försöka spara. Vi får se hur det går, men det ska nog inte va några problem. Jag vet ju att jag måste spara pengar till hotell för ju mer pengar jag kan spara av veckopengen desto mer kan jag ha kvar på kontot när jag kommer hem, även om det bara handlar om två-trehundra kronor, det är mer än inget!

Mitt liv kommer kanske bli enformigt när jag kommer hem men gud vad skönt det ska bli. Jag ska söka en massa jobb, träna, gå på promenader, laga mat, sola solarium innan jag deppar ihop!
på måndag är det fem veckor kvar att "jobba".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0