5 November

Det är fredag idag... Jag försöker se positivt på att det är fem veckor kvar tills Maria kommer och vi ska ha en kanonhelg precis innan jag ska åka hem till fina Sverige. Men det är så oerhört svårt och jobbigt. Idag fick jag ett ordentligt breakdown och det har hållt i sig i snart 4 timmar. Jag trodde huvudet skulle explodera och helt från ingenstans fick jag forsande näsblod. Jag som aldrig har näsblod, aldrig! Ett tecken på att allt inte står rätt till kanske?

Jag ska försöka se det till det positiva iallafall. Imorgon är det lördag, jag ska åka in till London. Det som är mindre kul är att jag ska va själv. Vet inte vart jag ska gå riktigt för att få tiden att gå fort men ändå att jag gör någonting. Det ser ju ganska mysigt ut att sitta på en bänk i Hyde Park med en Take away latte och filosofera men jag vet inte riktigt om det är min grej, jag kan ju gå runt och njuta av naturen och ta lite bilder, kanske tillochmed be någon annan ta en turistbild på mig själv i Hyde Park men hur lång tid kan det ta? 1 timme max. Det ska iallafall bli sol så jag ska ha på mig mina fina Raybans och känna att jag passar in :)


En sak jag är glad över är att mitt hår börjar likna en normal färg. Det ljusa lyser igenom mer, detta betyder att det inte är lika grått som det var för en vecka sedan, även om det ser lite grått ut på bilden..

Nu ska jag platta iordning håret och smörja in mitt torra face så jag ser lite levande ut. Känner mig typ tom.

Kommentarer
Postat av: daniella

kan du inte komma hem innan då?

2010-11-05 @ 21:48:42
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Emma

Passa på o njut av miljön! Det skulle nog inté riktigt va min grej heller men fan va ja alltid har velat göra som i filmerna, promenera i fina parker med en take away kaffe. Men de kommer inte hända mig än för ja är i norrköping utan fina parker och hatar kaffe haha :)

2010-11-06 @ 13:57:36
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0