Bilder från helgen

Nu ska jag vara ärlig här, det blir inte så mycket bilder från helgen, vet inte vad jag har tagit kort på egentligen... lägger upp några som kanske kan vara någonting att visa, annars är det dåliga bilder utan någon mening alls! haha. blir väl mer när jag får av emelie, linda och emma!:)

Turister... puh.
Notting Hill
Dans i tunnelbanestationen
Primark påsarna i högsta hugg!

Kan ju lite kortfattat skriva vad vi gjorde i helgen iallafall.
I Fredags åkte Jag,Emma och Linda in till London vid 12-tiden, åkte direkt till hotellet och checkade in efter att vi letat rätt på det. Åkte till Victoria och Mötte upp Jossan och tog oss sedan till Primark. Sedan tillbaka till hotellet för att fixa iordning oss lite grann innan vi åkte in till stan för att äta middag.

I Lördags åkte vi till Notting Hill och gick på marknaden, lite klaustrofobi får man av att gå i sån folkmassa måste jag säga, på väg till Mc Donalds såg vi en man som hade blivit skjuten. Sedan åkte vi till Putney Bridge för att jag hade hört att det fanns ett annat primark där. Det var skitdåligt så vi åkte in till Oxford street och gick i några butiker och åt middag på Garfunkels innan vi åkte tillbaka till hotellet och drack lite vin innan vi drog oss ut bland resten av Londonborna.

I Söndags blev det Oxford street för hela slanten. Jag har haft en kanonhelg med mina vänner och ska få tag på lite fler bilder att visa senare i veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0