Croydon - Lördag

Köttbullar på IKEA! Tyckte vi var smarta när vi köpte barnportion, men icke! haha


Happy Emelie!


Croydons kanske skitigaste gata?

Hade en riktigt bra lördag tillsammans med Emelie, först besökte vi IKEA, sen tog vi spårvagen tillbaka in till Croydon och gick lite i affärerna där.
När jag satt utanför primark och väntade på Emelie så kom det fram en man och började prata med mig. (jag var dryg som vanligt) Sen helt ifrån ingenstans så följer han efter oss. Det tar ungefär en halvtimme innan han fattar vinken men vilken typ! 
Efter att stan hade stängt så blev vi sugna på att gå på bio men tyvärr hade de som vi skulle hunnit med att se redan börjat, så istället gick vi till en bar där de visade en fotbollsmatch och satt där och pratade. Lika trevligt.
Jag tog tåget hem ifrån Croydon runt 21 tiden och eftersom att Victorialine var avstängd denna helgen så fick jag promenera ifrån Victoria Station till Hyde Park Corner när det var kolsvart ute.



Knäppte en bild på Wellington Arch nattetid, men min kamera är ju totalt värdelös i mörker så det blev som det blev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0