Julklappsshopping!

Någon promenad i det fina vädret blev det inte. Meterologerna har ljugit igen. Istället åkte jag till Barker Street och tog en promenad ner till Oxford Street och Marble Arch där Primark ligger. Det känns ganska bra att jag har ett helt okej lokalsinne och börjar hitta när jag tittar runt omkring mig. Tunnelbanesystemet var ju det man började med att lista ut och tog en hållplats för att göra det lätt för sig, nu kan jag lika gärna gå 2-3 hållplatser istället för att byta tunnelbana, tycker det är ganska jobbigt.

Jag som hade planerat att köpa tvillingarnas julklappar på Disney ångrade mig när jag kom till Primarks barnavdelning. Gud så mycket snyggt. Det Denize ska få hade lika gärna kunnat vara min outfit till nyår. Men jag blir lite sur över att det aldrig finns lika bra utbud på pojkkläder som flickkläder. Jaja.

Efter att jag kommit ut från Primark, utan ett enda plagg till mig själv så tog jag en promenad till Scandinavian Kitchen, där köpte jag Julmust, Nougat och tadadaaa........ Djungelvrål. Mmm!!! De som jobbade där pratade Svenska och tydligen ser jag svensk ut för till de två personerna som va innan pratade han Engelska med. Sen gick jag till Oxford Circus och tog tunnelbana hem.
Nu när jag har kommit hem har jag bara tjattrat en massa i telefon och det är så underbart!

Här kommer lite bilder på det jag har köpt till barnen :):):)

Skinnjacka till Noel / Skinnjacka till Denize
Morgonrock till Kevin / Cardigan till Kevin
T-Shirt till Kevin
Paljettlinne och Leggings till Denize
T-Shirts till Noel
Och till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0