London - Söndag

Katy och Claude utanför New Look






Det är så fint med all julbelysning och den här storstadsstämningen som är i London älskar jag verkligen.

Så, På söndagen vaknade jag klockan 12! Hade stoppat in öronpropparna kvällen innan för att verkligen få sova ut, och det fick jag ju verkligen. Fick stressa och göra iordning mig och ta tunnelbanan in till stan för att möta Katy och Claude, sen träffade vi även Luica. Claude är från Frankrike och Luica är ifrån Slovakien, så vi blev ett mixat gäng :)
Vi strosade runt lite på Oxford Street och gick sedan till Food Hall i Selfridges och fikade, sen tog jag en promenad till Baker Street och tog tunnelbanan hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0