Trevlig eftermiddag!

Träffade som sagt en tjej ifrån Skottland idag och hon var hur trevlig som helst! Kände direkt att det var en person som jag faktiskt kan tänka mig att umgås med och det var ju tur, för vi har bestämt att vi ska träffas redan på tisdag eftermiddag direkt när jag slutar jobbet och typ gå och äta någonstans där hon bor och ta en promenad och bara prata. Veckorna går nog ganska mycket fortare då tror jag. Och på söndag har vi bestämt att vi ska åka in till London och kolla lite sightseeings som hon inte har sett och sen gå i affärer på Oxford Street. Så det kommer bli kanon! På lördagen ska kanske jag och Emelie besöka Windsor Castle och det ser jag också fram emot. Nu har jag bara bra helger att se fram emot. Yes!

Mitt nyfärgade hår ser faktiskt ganska bra ut nu om jag får säga det själv! :)

Skitsnygga skor och skitsnygg jacka från New Look. Jackan var verkligen PERFEKT!! skorna också.. Ååh vad jag vill ha.

Fina juldekorationer i "The mall"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0