1 vecka

Idag var det en vecka sedan jag kom hit och det har gått fort, samtidigt som det känns som jag varit här längre än så.
Idag fick jag sovmorgon till kl 10. Så dagen har gått väldigt fort, vi började med att leka inomhus lite grann tills det blev dags för lunch, sen sov hon till kl 13.45, då åt vi lite frukt och sedan gick vi till Iver som ligger en bit härifrån och lekte i en lekpark, kom inte hem igen föränn klockan var fem och då var det dags för middag, jag gjorde tortillini i tomatsås och det blev skitgott! sen kollade vi lite på 5 myror är fler än 4 elefanter innan hennes mamma kom hem.

Nu har jag duschat och sett på 90210, ska se ett avsnitt av gossip girl innan jag somnar. Har haft riktigt ont i huvudet nu på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Faster

Har du druckit tillräckligt med vatten?Går det att dricka kranvattnet? Annars verkar ju dagen vara innehållsrik...Träffar du ngn att öva engelska med..

2010-10-07 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0