18 oktober

Om exakt en månad har jag Emma och Linda här och dagen efter anländer Josefine och Emelie ansluter sig också så ska vi ha en så jävla rolig helg i London. Jag har verkligen mycket att längta till och det är det som håller mig kvar här i vardagen. Hade inte Emelie funnits här när jag kom hade jag antagligen inte stannat så här länge ens en gång. Det finns verkligen inga andra au-pairer i det här området. Jättesynd tycker jag.
När Emma o Linda har kommit ska jag tvinga dom ut på en promenad på kvällen. Jag älskar att gå ut och gå, helst klockan nio på kvällen när det är mörkt och med musik i öronen och bara vara. Jag vågar inte det här. Och även om jag skulle våga så är inte området tillräckligt säkert. Den 15 december är det jag som promenerar Norrköping runt!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Designutlottning i bloggen, avslutas idag!

Ja okej!

Jag är medlem på Aupariworld (: men det finns inte så många familjer från USA där, och det är nog dit jag vill åka har jag kommit fram till nu!

2010-10-19 @ 14:02:30
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Emma

FEL! :) För de är du och jag som promenerar Norrköping runt :)

2010-10-20 @ 21:40:59
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0