19 oktober

Idag är det tre veckor sen jag anlände, och exakt åtta veckor tills jag kommer hem!

I förmiddags var vi ute och promenerade i 90 minuter, vi gick förbi filminspelningsplatsen som är en film om andra världskriget, det såg jag på kläderna och "koncentrationslägret" dom hade byggt upp.. undrar om det är några kända skådisar med? Ska samla mod tills på torsdag att fråga va filmen heter :)

Nu hoppas jag att barnet vaknar snart så vi kan gå till lekparken för jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med fram tills dess. Dammsuga övervåningen ska jag nog hinna med direkt när hon vaknar också, heltäckningsmattor samlar damm!

Ikväll ska jag se till att ta mig till gymmet! det är snart en vecka sen jag var där, när det här kortet går ut ska jag inte förnya det, utan då ska jag se till att promenera med barnet 90 minuter typ 4 ggr i veckan istället, det är ju träning det också. :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Måste bara fråga hur det kommer sig att du ska vara där så kort? Sen.. hur mycket du får betalat? Tycker det är jätte intressant för jag skulle egentligen åkt till London som au-pair men blev NewYork istället.. Jätte kul o läsa din blogg iaf :)

2010-10-20 @ 17:27:33
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0