20 oktober

vanlig vardag idag igen! Vi har varit på lekgruppen som vanligt på onsdagar, så förmiddagen gick snabbt. Sen sov hon till klockan halv tre och då gick vi på promenad i typ två timmar. Sen har jag bara ätit och suttit på rummet.
Någonting jag måste säga är att jag är riktigt stolt över mig själv att jag inte har köpt godis idag, eller jag har inte köpt godis sen i lördags och då var det dagen efter. Men jag har varit riktigt sugen på godis idag men hela tiden tänkt att jag verkligen inte borde!

Läsk som jag drack typ var och varannan dag har jag inte heller konsumerat något speciellt. Det känner jag dock inget sug efter men godiset är svårt att hålla sig borta ifrån. Något sött först när man blir sugen, och sen nåt lite fetare, typ ost och kex. Eller bara ost. Och kanske lite vin till det om det är helg.

Godis ost och vin på lördag Yeeey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0