28 oktober

Idag har jag mått bra! Yes. Men jag har inte kunnat göra någonting riktigt ansträngande eftersom jag inte har energi nog. Så jag och barnet tog idag en promenad till ett ställe och tittade på kaniner och sen till flowergarden och tittade på fiskar. Det brukar ta typ en timme från att man lämnar huset och kommer tillbaka men idag tog vi det lilla långsamma. Sen sov hon i typ två timmar och sen så tog vi en promenad vid hästarna, fram och tillbaka, fram och tillbaka, roande va? :)

Idag börjar det tre veckor långa raketsmällandet. Det är några saker dom ska fira, till att börja med halloween, sen var det nån indisk grej sen vet jag inte mer. Helt sjukt att man kan smälla upp så mycket pengar, donera till typ bröstcancerfonden (eftersom det är oktober) eller någonting annat istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0