Badrum badrum


Jag vill göra om i badrummet hemma. Jag har ett litet och fyrkantigt badrum med badkar som tar väldigt mycket plats. Istället skulle jag vilja sätta in en dusch i ena hörnet, och ha en hylla i andra hörnet med typ handdukar.
Jag har tänkt mig typ sånt golv som på bild 1, och det vita kaklet som väggar. Det smala kaklet på bild två vill jag ha brevid handfatet och mellan toaletten och duschhörnet precis mitt emot varandra, men de får gärna vara i samma nyans som golvet självklart.
Duschhörnet tycker jag är fint och man ser inte igenom så tydligt. Svart badrumsinredning passar nog bättre än vit när det är vita väggar.

Så vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sjukt snyggt, så skulle jag vilja ha det (:

2010-10-19 @ 12:29:46
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0