Black Park


Black Park ligger typ en kvarts promenad ifrån mitt hus, men man måste passera två ganska trafikerade vägar för att komma dit så även om miljön är fantastisk så vill man inte gå dit för ofta. Här har flera filmer spelats in på grund av att den är så stor och för att pinewood studios ligger alldeles intill. För er som inte vet vad pinewood är så kan jag tala om att det är den näst största filmstudion efter universal studios.
Jag kan också säga att jag gått vilse precis varje gång jag gått dit! Varit tvungen att fråga efter vägen och vart jag är hela tiden. Jag tror kartan är dålig, för jag var duktig på orientering, och lokalsinne har jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0