Fredag

Dagen har gått väldigt snabbt! Började dagen med att äta havregrynsgröt med rivet äpple och kanel. Detta ska bli min nya vana, inget tillsatt socker på morgonen. Sen gick jag och barnet ut på promenad som kanske var en aktiv promenad i 75 minuter och en lunkades och lekande promenad i 25 minuter.
Väl hemma var det dags för lunch, Jag ska börja med att dricka thé och äta knäcke vid detta klockslag. Sen sov barnet mellan 12.30-15.00. Då var det dags för mellis. Ny vana där med, fruktsallad. Sen slutade jag "jobba" och har lagt upp bilder på faseboken.
Till kvällen åt vi kinamat. Gott gott gott.

Nu ligger jag i sängen och laddar upp inför imorgon. Ska åka in till London själv och promenera runt och shoppa litegrann. Och jag kan säga att jag aldrig någonsin i hela mitt liv har shoppat så mycket som jag har gjort sen jag kom hit. Jag har shoppat för samma summa pengar, men aldrig så mycket kläder under en och samma månad. Men har man inte bott iväg såhär så förstår man nog inte att helgen e "frizonen" och då vill man åka iväg, shoppa och se någonting nytt. Att shoppa här gör ju att jag kommer se på mina plagg när jag kommer hem och minnas "den här köpte jag i london" Och sen när jag inte vet hur situationen blir när jag kommer hem, jag kommer kanske inte kunna shoppa på flera månader. :)

Bilder från Teneriffa 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0