Helg 2 i England!

I fredags var jag och värdmamman på bio och såg Life as we know it och den var bra. Skönt att det inte är någon dålig översättning att sitta och läsa.

 

I lördags mötte jag upp Emelie och Maria på victoria station så tog vi en promenad förbi buckingham palace, promenerade sen genom st:regents park tills vi kom till big ben. Sen tog vi tunnelbanan till tower bridge och såg även den turistattraktionen. Sen ville Emelie åka buss till oxford street, något som hon senare ångrade! haha. Vi åkte för långt, bytte till en annan buss som inte gick ända fram, det tog jättelång tid men man fick ju se mycket påvägen! :) När vi väl kom dit så lämnade jag tjejerna och gick på stan själv, det är ganska skönt att kolla på kläder på egen hand eftersom det är så sjukt mycket folk inne i centrum så är det svårt att hålla reda på varandra och alla vill kolla på olika saker och gå till olika butiker.


Buckingham Palace / Fontänen utanför / Maria och Emelie


St James Park



Big Ben / Houses of Parliament



Tower Bridge


Uxbridge Station precis vid mig.


Idag cyklade jag in till Uxbridge och strosade runt i shoppingcentrumen här. Vet precis vad Noel och Denize ska få i julklapp och vad maria ska få i födelsedagspresent, Kevin e dock svårt (tips maria!)

Onyttig milkshake / Jag idag


Oså har jag ju självklart shoppat lite under helgen som varit, man skulle kunna tro att det är shoppingresa jag är på men icke!

Cardigan 11 £ - Primarkt / Cardigan 7 £ - Primarkt


Cardigan 9 £ - Primarkt / Bälte 1 £, 2 £ - Primarkt


Sockar 2 £ Primarkt / Hårband 1 £ - Primarkt


Ögonskugga, Solpuder, Läppglans = 5 £ för alla, Nagellack 3,5 £ - Boots

Lösögonfransar, 3pack hårspray, nagelstärkare, nagelbandscreme 1 £ styck - Poundland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0