Julklappsönskningar!

Om någon har tänkt att ge mig någonting över huvudtaget i julklapp så kan jag bara säga att det enda jag önskar mig är solkort på Active eller ansiktsbehandlingen Microdermabrasion-Hudslipning från Cissi´s Skin & Beauty.

Detta för att jag nu inte har solat på över en månad, vilket har gjort att alla mina röda ärr mm syns jättetydligt på den bleka hyn, och för att min hy har blivit ganska mycket bättre nu så skulle jag vilja slipa den ett par gånger för att få den mer jämn.

Så speciellt svårt är det inte att få mig glad i jul! (pengar till mat skulle vara bra också :))

Kommentarer
Postat av: daniella

god jul i förskott :)

2010-10-29 @ 17:48:20
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0