London Lördag

Idag åkte jag in till London själv för att shoppa lite på Primark. Var på jakt efter en vinterjacka och mössa,vantar, halsduk och underkläder. Och precis allt detta kom jag också hem med, plus en väska och en klänning. Sammetsleggingsen verkar ha försvunnit helt, iallafall i svart, för marinblå och vinröda finns det minsann men det vill jag ju inte ha. Pannbandet jag skulle köpa till Linda fanns inte heller, jag letade som en bäng. Jackan till Jossan fick jag tag på och den ska hon få när de kommer till london om mindre än tre veckor!

Jacka 25 £ / Mössa 6 £, Halsduk 4 £

Klänning 15 £ / Väska 6 £

Underkläder tot. 16 £ / Skinnhandskar 7 £

Kommentarer
Postat av: Christer N

shoppa kan vara spännande.men när ska du använda alla grejer? blir det loppis på himpa?

2010-10-31 @ 06:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0