Mitt rum!

Idag fick jag jobba lite extra, värdmamman skulle på kurs inne i london och eftersom tunnelbanorna strejkade idag så fick värdpappan skjutsa henne till Heathrow där hon hade fått boka buss. Så jag började redan vid halv sju istället för sju.
Vi har varit på Parent & Childgroup där mitt gym ligger hela förmiddagen tills det var dags att gå hem och äta lite lunch. Efter lunch sover barnet i ungefär två timmar och just idag ställde jag upp och gjorde hemmagjorda köttbullar potatis och gräddsås medans hon sov. När hon vaknade gick vi till lekparken och sen lekte vi ute tills det var dags för middag. Sen slutade jag klockan halv sex istället för halv fem för att värdpappan jobbade och värdmammans kurs höll på till klockan sju.

Direkt när jag slutade cyklade jag till gymmet. Blev lite besviken på att Zumba och de andra klasserna inte ingår i mitt kort utan jag måste betala 5£ extra varje gång jag vill gå.... det går ju inte för sig, jag har ju redan betalt 500:- för en månad.
Så jag körde gym istället, 30 minuter på bandet och sen styrka. Träningsvärken i ljumskarna har hållt i sig sedan i torsdags då jag körde sist, det fick jag känna när vi rände runt i tunnelbanestationerna och alla dess trappor.

Mitt rum och min garderob. Det får nog plats en madrass brevid sängen för er som hade tänkt hälsa på :)


Kommentarer
Postat av: daniella

mysigt litet krypin :)

2010-10-05 @ 08:20:50
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Christer N

Mysigt att bo pa landet,endo so nera stan.Har du känt av Londondimman än,den kommer nog senare i höst.Sitter o ventar på Marcus,som kommer upp för att lära mej att använda MP3.nu kom han.det pirra lite inför morgondagen.ha de!

2010-10-07 @ 10:45:29
Postat av: Faster

Hemmagjorda köttbullar mmmmm, du får komma och bo hos oss också

2010-10-07 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0