Shopalot!!

Skipants £4 / 2-pack leggings £5  / Mjukisbyxor £5 - allt från Primark
Svarta höga converse! finally! £40. - Footlocker
Ballerinaskor £4 vardera - Primark
"vinterjacka" £9 - primark
BH £5, trosor £1.70 st. - Primark
Pannband £2 / hårspännen £1 / 2-pack vantar £1

Sen köpte jag lite julklappar så nu har jag börjat med det :) Sen hittade jag den mest perfekta jackan på primark som jag verkligen ville ha men den fanns inte i min storlek! det fanns i storlek 8-10, typ 20 stycken men de var för tajta på mig, man vill ju gärna få plats med en tjocktröja under. men jag ska hitta den nån annanstans!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vad du shoppar :D Det där pannbandet skulle jag vilja ha. Fanns det i svart? Om fyra veckor på pricken så är jag i London, längtar <3

2010-10-18 @ 11:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0