Shoppinglist

Jag har gjort en lista på saker som jag vill köpa till mig själv under tiden jag är här i london och detta har kommit med på min lista än så länge.... det finns alltså så mycket mer men detta ska jag nog kunna få råd med. :)
  • En "finare" vinterjacka (duffel, päls etc.)
  • Sammetsleggings (finns på primark 5£)
  • Beiga Leggings från Zara
  • Hårfärg från Boots
  • Mössa/Halsduk/Vantar
  • Underkläder (från primark självklart, så jäkla billigt!)
  • Olika strumpbyxor/strumpor/sockar
Det var nog det. Sen skulle jag självklart vilja köpa de där "rumpskorna" och flera par vinterskor och klackar här eftersom det kostar typ halva priset om man jämför med hemma, men nu är det ju ett par hotellnätter och sen även julklappar som ska inhandlas också, och jag vill ju inte bara tänka på mig själv. :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Har dina vänner här i Oxted bloggar eller msn eller nåt? :) Hade varit kul att komma i kontakt med nån i närheten! hade varit kul att träffa dig en dag också :):)

2010-10-27 @ 18:19:57
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: daniella

Rumpskor? haha. vad fan är det?

2010-10-28 @ 15:28:11
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0