Slough

Är det någon som sett Fifi and the flowertots? Snigeln i serien heter sluggsie och jag tycker det påminner om Slough som jag ska ta mig till idag, det finns ett shoppingcenter där som det tar typ 7-8 minuter att åka till så jag ska få skjuts innan barnet ska sova.
Idag är jag ute efter ett par svarta höga converse och en födelsedagspresent/julklapp till kevin, om jag inte hittar det så blir det nog nån julklapp till tvillingarna. Det är lätt att hitta julklappar till dom kan jag lova :)
Sen är det ju så att det inte är samma storlekar här, här går dom på ålderi plaggen och det kan ju va svårt när man ska köpa till kevin som är lång som en elvaåring och smal som en åttaåring, då passar märkeskläder bäst eftersom det oftast är bättre passform på dom än på HM. Ska kolla lite på Ebay Brand Outlet där man kan hitta oanvända märkeskläder som säljs billigare. Kanske kan va nåt!
Nu ska jag fixa iordning mig innan the family kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0