Day two

Igår hade jag en liten ångestattack. Ville bara åka hem, sova i min egna säng, göra precis vad jag känner för precis när jag vill... Men det är ju inte det jag är här för att göra. Jag är ju här för en upplevelse, utmaning och för att få ta hand om barn.

Men efter att jag hade pratat med mina värdföräldrar så kändes allt så mycket bättre. De talade om för mig att de faktiskt har varit i precis samma situation. Samtidigt så tänkte jag efter, jag har ju valt att åka hit, jag har velat åka hit. De sa också åt mig att planera mina helger... att jag verkligen skulle se till att göra allt jag vill göra inne i London eftersom jag har möjligheten att göra det nu. Sen om jag känner att jag verkligen vill åka hem så är det helt mitt beslut och att det precis lika viktigt för mig att trivas som för barnet.

Till något helt annat då. Jag har köpt ett gymkort. 500:- svenska kronor har jag betalat för det eftersom jag bara ville teckna för 1 månad i taget. Gymmet är pyttelitet, så alla ser alla. kanske är det bra för min del då jag har en tendens att ge upp när det blir lite för tungt, men idag körde jag på som en idiot. Jag ska ju ha valuta för pengarna. Dock kommer jag nog få lida lite imorgon då mina armar redan är helt skakiga, hello träningsvärk!

Nu ska jag fortsätta prata lite på skype, sen ska jag se ett avsnitt av gossip girl innan jag somnar som en stock!
¨

Kommentarer
Postat av: josie

Haha mitt gym är också skitlitet och dyrt typiskt engelskt:)

2010-10-01 @ 17:33:57
Postat av: Faster

Håll ut, för sen vill du inte åka hem...

2010-10-07 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0