Long time, no see

Idag har varit en bra dag, när jag vaknade var det mulet ute men så fort jag klev upp så tittade solen fram. Gick en Powerwalk i 60 minuter och tittade in på active och blev en nyans brunare.
Kom hem, åt lunch, blev rastlös, gick ner i gymmet och sprang i 30 minuter.

Nu sitter jag här vid datan som vanligt.... väntar på att putte ska sluta jobbet, sen ska vi ut till Krokek!



Kolla vilka fina kläder som kommer in på HM i april!! Conscious Collection... Klänningen vill jag ha på bröllopet i sommar!

Man blir mycket mer inspirerad att träna när man kan sätta upp mål och bestämma en massa gamla kläder som man ska komma i efter ett visst datum... :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅhhh älskar linnet!!! :) vad är de för bröllop ja glömt eller missat? :)

2011-02-04 @ 18:40:27
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0