Trött tjej

Hade ställt klockan på åtta imorse men det var väldigt svårt att ta sig upp, klockan hann bli halv elva innan jag var nere i gymmet men det kändes just då som jag lika bra kunde struntat i att gå ner för att jag var så trött.

Har gjort ett litet träningsschema över vad jag ska hinna med den här veckan och det ser ut såhär:

5 mil promenad/spring, 100 benböj, 100 utfall, 200 situps, 100 rumplyft, 100 rygglyft och 3 olika övningar med hantlarna 10 ggr. 

Eftersom jag inte har nåt träningskort än så blir det mycket tid på bandet, borde börja köra lite mer på crosstrainern men jag tycker det är så mycket tråkigare så det här får duga, ska höja tempot/repetitioner varje vecka tänkte jag.

Nu har jag lasagne i ugnen och tänkte hoppa in i duschen, har väl en massa att göra så jag får ta tag i det efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0