Aj aj!

Idag har jag varit nere i gymmet igen. Promenerade 6 km i rask takt och det tog emot i slutet kan jag säga, inte för att jag var trött utan för att jag har fått en massa blåsor på hälarna. Mina fötter är inte vana vid träningsskor numera, så nu ska jag spräcka hål på hinnorna och gå utan strumpor så att det läker så fort som möjligt.
Ikväll kommer Maria och då ska jag köra styrka en timme.



Kolla in det här då. Hon har gått från att vara lite halvfet till att bli en fitnesstjej på 1,5 år. Imponerande!!!

Kommentarer
Postat av: daniella

man ska absolut inte spräcka hinnorna.. men om du redan gjort det så får du inte göra om det

2011-01-08 @ 19:17:05
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0