Jag ger upp!

Nae, ingen jäkla måltidsersättningsbantning blir det här, klarade 1 dag, men man får en riktigt snuskig smak i munnen av att inte tugga på nåt!

Så idag började jag med en ny metod. Lite mat men ofta. Har läst en hel del bloggar idag om just viktminskning och träning för att lära mig lite mer och alla kör på olika metoder, GI, LCHF mm.. Jag skulle nog aldrig kunna utesluta någonting en längre period. Men någonting som jag tror fungerar för mig är att räkna kalorier och hålla koll på att jag inte får i mig för mycket.

Jag ska väl försöka hålla koll på det jag stoppar i mig hädanefter och träna. Idag har jag avverkat 1,2 mil. först 6,5 km på bandet och lite styrka på det och sen även en promenad på 1 timme på kvällen.

Vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda... 19 dagar kvar tills min "invägning" äger rum. Hoppas jag klarar mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0