Vitt och fint!



Jag är otroligt rastlös. = jag vill fixa allt som är trasigt i min lägenhet med en gång men jag har varken råd eller kunskaperna.

För det första så känns det som att allting är trasigt och det löser sig ju inte självt, handfat, fläkt osv. Och sen har vi den komfortabla biten. Jag hatar mitt badrum mest i hela världen. Jag hatar att jag inte har målat klart i taket varken i hallen eller sovalkoven, jag hatar att allt är slarvigt och amatörgjort. Jag hatar golven i hallen sovalkoven och köket.

Allting skulle kunna fixas iordning ganska billigt. iallafall det i sovalkoven och köket, Jag kan dra över 2-3 lager målarfärg i taket utan problem. Det här golvet skulle kanske gå på en tusenlapp och resten går ju att fixa också vartefter. Men just nu känner jag bara att jag vill kräkas på allt som finns i min lägenhet. allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0