130115 - Tisdag

Nu har jag skrivit det sista arbetet för terminen och det enda som är kvar är ett seminarium imorgon. Jag är alltså ledig från imorgon lunch till måndag morgon när nästa termin börjar!

Både igår och idag har jag varit på gymmet som vanligt nu för tiden ;) igår blev det ben och det känns verkligen som man ska krypa därifrån. Idag körde jag överkropp och intervaller på löpbandet!
Imorgon har jag planerat 30 min på trampmaskinen och 30 min på löpbandet och avsluta med magen.

Ett av mina nyårslöften var att börja ta hand mer om mig själv, dvs göra ansiktsmasker, måla naglarna innan det ser förjäkligt ut o ha typ fixa mig själv dagar, o med det så har jag varit och solat en gång :) så skönt!! Ska nog gå förbi solariet imorgon också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0