Min största skräck!

Det värsta som någonsin skulle kunna hända som det känns nu är att bli arbetslös. Det värsta som finns är att behöva förlita sig på andra och att absolut leva på existensminimum. Om jag kommer hem och inte har ett jobb så betyder det att jag kommer behöva skriva in mig på ams och då är det ändå 7 dagars karens, vilket betyder att ag inte kommer få en hel hyra betald föränn i februari, och med allt krångel som är med bidrag och sånt så får jag lite panik över det, på riktigt!
Att behöva låna pengar när man är vuxen kanske kan vara bland det jobbigaste som finns, man ska ju klara sig själv. Vad hade man gjort om man inte hade haft någon?

Jag har sökt 5 jobb den här veckan, fler ska det bli, typ 3 st ikväll redan. Resten måste sökas när jag är hemma, på plats.

Är det någon som har ett tips över vart de kan behöva folk så tala om för mig! Jag gör vad som helst!

Kommentarer
Postat av: daniella

På mammas jobb behöver de alltid folk. Hon jobbar ju som personlig assistent inom kommunen. sök där vettja :)

2010-11-10 @ 16:50:46
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0