värsta klippet!


Idag har jag varit hos frissan och klippt av typ 5 cm... Behövligt! Jag tycker det är konstigt att ingen frisör säger, så slitet hår du har, du måste klippa av 20 cm på håret. Istället säger dom ungefär så här; vilket tjockt och fint hår du har, och så långt det är, vilken tur du har. Ska jag verkligen ta så här mycket på längden?
Hade jag varit modigare så hade jag klippt 5 cm till. Jag tycker det är snyggare!



Köpte även lite nytt smink när jag var nere på stan, en mineralfoundation och solpuder. Båda är ifrån Loreal och jag är skeptisk. Jag har inte köpt det här märket som bas på flera år, jag lägger ju hellre pengar på dyrt smink än dyra kläder, det kan jag ju erkänna... I.D får jag köpa när jag kommer till UK, där kostar det typ hälften så mycket som i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0