fredag

igår blev det både finspångs badhus med barnen och bio med pappa. jag tror det är saltvatten i bassängerna där? det smakade riktigt äckligt när vattnet kom på läpparna iallafall. Denize är ett riktigt blötdjur och absolut inte rädd för att göra sig illa, hon hoppade både från trampolinen och hopptornet och var nog den minsta i kön. Kevin är mer försiktig men tycker nog mest om att hoppa och simma i äventyrsbadet. Noel gillar bubbelpoolen bäst om han inte åker vattenrutchkana.

idag har jag fått det glädjande samtalet och nu kan jag berätta att jag börjar arbeta som löneadministratör den 1 mars. hur bra är inte det? jag är så sjukt glad och för att fira detta ska jag ner på stan och kolla in monki-rean och hitta mig ett par tights.

I eftermiddag ska jag träna och sola och kanske även lägga i en toning i håret eftersom nästan all färg runnit ur från första gången.

nu ska jag skicka iväg ett sms till josefine och be henne komma in på skype, det var så längessen vi pratade, typ 4 dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0