Promenad

Igår var Emma och jag ute på en liten promenad. Vi kollade in fina hus uppe på söder och fantiserade om våra framtida lägenheter med takvåning och bubbelbad i badrummet. Helt plötsligt ser vi någon vi känner igen i en lägenhet och emma drar iväg ett sms... vi kunde ju inte gå därifrån föränn vi fått ett svar. Båda fick samma känsla omedelbart och vi påmindes om en tid för sju år sedan, ni som inte vet borde inte veta och där sätter vi punkt. Men ändå var vi tvugna att gå förbi en viss trappuppgång för att försäkra oss om att vi HAR gjort bort oss ett par gånger. haha.

Promenaden blev ganska kort för sen hade vi bråttom till solochmotion för att sola och där kommer jag på, damn.. inte rätt trosor för att sola solarium kanske, mormorstrosor med hög midja lixom.fick oss ett litet gott skratt iallafall.

Sen gick vi hem till Emma för att hämta mina grejer, och jag kan verkligen inte låta bli att ta tag i emmas smalben om hon går framför mig i trappan (bara för att det är det värsta hon vet). det är lika kul varje gång och jag kissar nästan på mig när jag ser hennes reaktion, lika chockad jämt. :)

När det gäller Emma så har jag alltid varit den där elaka som vill skrämmas. Jämt. Emma tog alltd lång tid på sig när vi skulle mötas medans jag var ganska snabb så på vägen så tittade jag ut lite bra "gömställen" där jag kunde filura tills hon gick förbi och sen flyga på henne.

Någonting annat med mig och Emma är att vi båda iallafall när vi var små, var så jävla envisa att vi nästan alltid började bråka, på riktigt. I dalsland skulle vi klura ut den närmsta vägen hem till min fasters hus. Jag ville gå den vägen vi alltid går medans emma ville gå en annan.. vi tjurade ända tills pappa åkte ut och letade efter oss för att vi inte hade kommit hem. Vi satt i ett varsitt hörn av gatan. haha. Ibland kan jag nästan vika mig av skratt bara för att jag kommer på så konstiga saker vi gjort, frågat om vi fått låna toaletten (lite varstans, pizzerior, hemma hos folk mm.), frågat om PLÅSTER, ringt till personer vi inte borde ringa till, spelat in en video... listan kan göras lång. Men vårat första gemensamma intresse växte väl fram när vi gick i sexan och emma visade mig vart en IFK spelare bodde.

Nu borde jag sätta punkt och hade lunarstorm funnits kvar kanske jag hade haft lite bilder från den här tiden, men nu ska vi väl vara glada att det inte finns.

ps. var det coolt att skriva att man hade msn på sin lunarprofil när man var 13 år? - jag tror det ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahah ! ja håller helt klart med dig, o trots att de är så pinsamt så ångrar ja det inte de minsta, dels för att ja hade jävligt kul då, och för att jag har helt otroligt kul åt de såhär efteråt och jag kan lova dig att bara att o tänka på en av alla saker kan få mig att ligga dubbelvikt av skratt, oså kommer de vääl va tills ja ligger i graven och inte kan dubbelvika mig :D Synd att vi inte borde dela med oss av detaljerna, haha hade nog fått folk att skratta men kanske lite väl på vår bekostnad :D



Ja kan tillägga att när ja ringde Eric strax efter att du gått så frågade han upprepade gånger va tusan de va med mej. hahah kunde verkligen inte bli normal under hela kvällen sen haha :D Men efter ett tag så sa han att ja inte va så olik mig själv trots allt, unda va de kan betyda? :D

2011-02-10 @ 17:43:50
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0