tisdag

Första arbetsdagen avklarad! Just nu kan jag inte säga så mycket annat än, kaos i mitt huvud, som alltid efter första dagen på ett nytt ställe. Det kommer att bli mycket att ta in, men eftersom jag tagit mig an så många olika saker tidigare så kommer jag väl att klara av detta också :) eller hur?

Imorse innan jobbet gick jag förbi daniella och drack en kaffe i all hast, men det var trevligt. Efter jobbet så har jag tränat, avverkade milen, men jäääkligt trött efteråt.
Jag köpte godis för 50 spänn idag med, för att jag varit sugen på godis i typ 4 dagar men tänkte att idag var en bra dag att unna sig... hah, efter träningen åt jag middag och blev jättemätt, så godiset står i skafferiet orört och nu ska jag straxt sova. ONÖDIGT KÖP!

Jaja, sängen kallar, antar att jag kommer vara trött på kvällarna i många veckor framöver, ett nytt jobb brukar ha den inverkan på kroppen! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0